petak, 27. srpnja 2012.

Pjesme iz Usore

TEBI
Ime tvoje bojim se zaboravit
kao bolesnik što se boji da će zaboravit
neku ponoćnu tabletu,
da bi sutra ugledao svjetlost dana.

Znači-opet , i dalje,
mračno ću ići, i uzet srce
sa suzama na put,
nositi ga ko prosjak sadaku,
čvrsto stisnutu u šaci.

Ne, neću ti zaboravit ime
sačuvaj me od toga bože,
cijelog sebe posvetih tebi
i to mi niko uzeti nemože.

Svemoguć ti si veliki bože,
kod ljudi stvori glavu i grudi,
a zašto onda stvorio nisi
da  bez muke patnji i boli
se vole ljudi.

Ne neću ti zaboravit ime
u tbi je sve moje
život radost bol i sreća
i prilikom umiranaja
šaptaću ime tvoje.
         
 Anto A.M.


FENIKS
Ja jesam ratnik ali i pjesnik
što pjeva o slavi ali i tuzi
iz moga srca prvi je poklik
ali i lice poklonim suzi.

Ja pjesmu granata što oštro zuje
prihvatim mirno kao izazov
na udar granata što oštro zuje
Dolazi resko moj odgovor.

Ja pobjedu znam isto kao sebe
i znam pobjediće hrvatski rod
porušene crkve sad su i veće
iz taloga stoljeća nova rijeka teče.
      
 Boro.J.


MOJA USORA
Obale tvoje svaki kamičak
o mom su srcu znaj,
uspomenama iz toplih dana
nikad nije kraj.

Šapat tvoj tihi u ovoj noći
nek nosi pozdrav njoj,
i svaku tajnu o meni što znaš
reci voljenoj

Za jedan poljubac i smjeh njen
ti znaš, bilo je skoro,
I zato ću uvjek tebi da pjevam
moja usoro.

Usoro moja , teci, teci
al čuvaj mi tajne sve
vrele poljupce, tople dodire
moje dragane.
                         
  Ilija Filipović.


DVIJE RIJEKE
Susrele se rijeke dvije
izvan grada u samoći
Pita jedna- da li smijem
Ja sa tobom dalje poći.

Oh, izvoli - druga rekla,
ti si moja mlada seka
bez tebe bih manja tekla
bit ću sada veća rijeka

Mjesečina zlatna rosna
pala s neba , pala s gora
jedna reče - ja sam Bosna
druga reče - ja Usora

Sestrinski se zagrliše
nešto tiho govoreći
I zajedno potekoše
niz korito žuboreći.
           
  Hajro Planjac.



TRAJANJE
Zurim u prazno, tišina šuti
Rosa oplakuje noć.
Drhti mi ruka uz tudje skuti
pita se - kamo poć.

Uvjek na kraju novog početka,
i opet guši me strah
Očajno želeć  latice cvijeta,
u lice pada prah.

Zurim u prazno, nevidim ništa
Pčela i prazan cvijet.
Gospodo draga, sve će što blista
ugasnut i umrijet.

Ta zašto onda, videći moru
i rosu plačne noći,
ne ispiti se u ranu zoru?
Dan će i bez nas proći. 

Strikan.
POZDRAV
Usred zemlje jedne južne,
jedan jednog jednom pito:
-Bil nam, gospodne il, druže,
novi pozdrav ti iščito.

Ti izgledaš nam učeno,
pa bi mogo prijedlog dati,
na ulici, kako ćemo
jedan drugog pozdravljati.

Omrzlo nam, i to s pravom,
da ti kažem odmah pravo,
jedan drugom kimnut glavom
ili reći ono:- zdravo .

Izmisli nam nešto "nobles"
ali mora, povrh toga ,
da sadrži sve što i jes,
a da pomionje i boga.

Upitani, ko da žali
pitatelja, klimnu glavom,
pa mu reče:- Neznam, ali,
ja odlazim. Ostaj zdravo!

Strikan.

Popularni postovi